Angelique

burgatty.reislogger.nl
Reisverhalen:

Over ons

Het reisgezelschap bestaat uit 12 personen.

Over onze reis

Op de kaart kun je zien welke route gevolgd wordt. Niet iedereen volgt dezelfde route.  Je hebt Richard, Jetty, Sheree en Jeri (Richard & Co), mama, Daisy, Joelle, Frank, Ans en Joia (Mama & Co), Jan en Dany (Jan & Co) en dan heb je....Tommy (Gewoon Tommy).

Gewoon Tommy reist meteen door naar Ambon. De rest gaat naar Yogyakarta. Richard & Co blijven daar 3 dagen, waarna zij naar Ambon vliegen. Mama & Co blijven een week. Daar bekijken we of we de autorit naar Tegal aankunnen; die rit duurt zeker 6 uur. Om er zeker van te zijn dat mama veel tijd met haar nichtjes kan doorbrengen, komt de familie ook naar het hotel in Yogya. Na Yogya vliegen Mama & Co naar Jakarta. Hopelijk kunnen we daar wat familieleden van mama/oma opsporen/bezoeken.

Na 4 dagen Jakarta vliegen Mama & Co naar Ambon, waar we ruim een week blijven. Als het weer (lees: de zee) goed is, varen we een dag of wat later naar Haria. Als het niet meezit, blijven we op Ambon. Jan & Co vliegen op 21 december vanuit Schiphol. De hereniging van man en vrouw en 2 zusjes kunnen we aanschouwen op 23 december op de airport van Ambon (zakdoekjes..........).

Kerstavond en 1ste kerstdag vieren we op Ambon. Op 2de kerstdag vliegen Mama & Co (waar ook Jan & Co inmiddels toe behoren) naar Bali. Daar blijven we een week. Richard & Co zien we daar op 30 december en Gewoon Tommy zien we op de dag van vertrek op de airport van Bali.

Bezochte landen

Wij hebben 18 landen (8%) bezocht:

België, Denemarken, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Indonesië, Israël, Italië, Luxemburg, Maleisië, Malta, Marokko, Nederland, Portugal, Spanje, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten.