Onze dag 4 ...

11 december 2008 - Kuala Lumpur, Maleisië

Onze dag 4 stond in het teken van de split. Wij zijn 's morgens vroeg druk geweest met inpakken enzo en zijn na het ontbijt om 10:15 vertrokken naar de airport. Daar aangekomen bleek dat onze vlucht vertraging had. Ons werd een andere vlucht geboden en die hebben wij meteen gepakt. Een uur eerder gepland, dus dat was mooi meegenomen. Daar in Jakarta aangekomen troffen wij betere weersomstandigheden aan. In ieder geval droog, warm, maar wel benauwder. Ingecheckt in het Airport hotel. Twee kamers naast mekaar. Hierna gingen we naar de Mc om wat energie op te doen om vervolgens daarna bij te komen en het meegekregen geld om te wisselen en te verdelen in de envelopjes voor familie uit nalahia. 's Avonds kwam nicht van Jetty, Neis samen met haar zoon kwam ze uit Tangerang (Jakarta). We hebben samen met hun gegeten en gezellig over een eerdere vakantie gehad, toen Sheree nog in haar libero rondliep. Daarna afscheid genomen en lekker naar bed ...........op naar dag 5