18 december - Nalahia

18 december 2008

Lekker geslapen, twee personen per bed ipv 4 in 1. We hebben lekker uitgeslapen tot een uur of 10:00. Na het middageten hebben we een wandeling gepland naar Ameth. Tante Mina Holle staat op ons todo-lijstje. Oma van Ashley en Leandro Luhulima. Oma woont heel erg mooi en de foto's van wijlen Jopie Luhulima en vrouw Atjie hangen er mooi bij. Ook Victor Palyama vinden we terug. Natuurlijk is er ook een foto van nieuwe vlam Bert. Vervolgens gaan we naar Yopi en die verbazen zich over de lengte van Sheree. Met de o-jek worden we dan door Nico en Yopi naar Wouw tete gebracht, waar we een duik nemen. Jeri slikt hier wat water in en wordt even wat misselijk en flauw. Waarschijnlijk ook van de honger. Niet veel later komen we broer van Onggen tegen die ons van ver af herkennen. Op de foto natuurlijk. Door Nico en Yopi worden we later naar Nalahia gebracht. Jeri gaat tegeleijk aan de supermie. 's avonds gaan Mom & kids naar de natal van de sd. Paps met Bapa radja anis praten wat bij en spelen gitaar.