We have arrived...

7 december 2008 - Yogyakarta, Indonesië

De lange vliegreis is achter de rug.

De reis is goed verlopen. Mama heeft zich prima gered in de Business Class! Zeer zorgzame stewardessen en een wat oudere Engelsman als medereiziger. We hebben haar mogen begeleiden tot aan haar stoel en tijdens de reis was het geen probleem om een kijkje bij haar te nemen. Af en toe heeft ze ook de benen gestrekt en is ze bij ons langsgewesst. De rest heeft met opgetrokken knietjes veel films gekeken en af en toe wat geslapen.

In Kuala Lumpur was iedereen nog redelijk fris. De vliegreis van KL naar Yogyakarta was wel het zwaarste deel; een kleiner vliegtuig en meer druk op de oren. Maar nu zijn we er. In regenachtig Yogyakarta. En wat hebben we tot nu toe gegeten: als lunch stond vandaag op de kaart: soto ayam (met een gemiddeld cijfer van een 7,2 en frietjes met een gemiddeld cijfer van een 10).

Een groot aantal heeft vandaag wat op bed gelegen, Joia en Jeri zijn aan het zwemmen, Richard heeft nog genoeg energie en is de gym ingedoken en Frank en Ans zitten bij het zwembad het gebrek aan nicotine tijdens de vlucht in te halen. Voor de rest van de dag staat niet veel op de agenda: opfrissen, eten, massages op de kamer en morgenochtend de familieleden van mama begroeten.

We laten jullie uiteraard weten hoe dat is gegaan.

1. Eszie Taihuttu:
    7 december 2008
    Joehoee allemaal!

goed dat jullie een goede reis achter de rug hebben gehad.... hier in nl is het vandaag niet zo koud de zon schijnt hier wel......nou ik wens jullie een fijne dag...en tot hoorns... groetjes aan iedereen...

liefs eszie