Dag 2

8 december 2008 - Yogyakarta, Indonesië

Gisterenavond hebben we in het hotel gegeten. De meesten waren erg moe en nog lichtelijk doof. Dus een aantal ging na het eten weer terug het bedje in. De anderen hebben pool gespeeld, in de bar wat gedronken genoten van een in room massage.

Vanochtend zaten we rond 09u00 aan het ontbijt. Een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, met o.a. pancakes, omelet, fruit en warm eten. Zalig! Na het ontbijt kwamen de familieleden van mama in het hotel aan: Sri Rahayu (nicht), Hodija (nicht), Sukiryanto (man van Sri), Ika (dochter van Sri), Iwan (man van Ika), Nabila (dochtertje van Ika en Iwan) en Rehan (zoontje van een broer van Ika). Toen we ze bij de lift opwachtten merkte je dat mama erg zenuwachtig was. Dan weer giechelen, dan weer een gespannen blik. Wat een warme en fijne ontmoeting was het. Veel knuffels, wat tranen en weer knuffels.

We doen het rustig aan vandaag. We zitten bijelkaar, buiten of binnen. Kletsen wat, drinken iets, alle kinderen zijn aan het zwemmen. En dat allemaal (nog) zonder een spatje regen, wel wat bewolking maar lekker warm. Het is de bedoeling dat sommige familieleden nog wat dagen bij ons in het hotel verblijven, voordat ze weer 16 uur in de bus richting Jakarta gaan.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lelytown:
    8 december 2008
    Geweldig deze reislog. Leuk dat we `o dichtbij blijven, thankx. Bijzonder voor mama om dit mogen te ervaren. Wat zal er in haar hoofdje omgaan. Wij zijn benieuwd hoe de familie van mama er uit ziet. Weinig tot zelden wat van gezien.

Hier alles z'n gangetje. Zaterdag in L'town Sinterklaas gevierd met de Brempers en de big boys. Gelachen en veel fun gehad.

Ciums voor de fam uit Java. En fam Olanda, enjoy!
  2. Lelytown:
    10 december 2008
    stand van zaken please? Iedereen oke?
  3. Angelique:
    Hoi allemaal,
    Gisteren was de connectie erg traag, vandaar gisteren geen blogupdate.

Vandaag is het bijgewerkt. Ik vergeet iedere keer te melden dat het goed gaat hier. Mama is op z'n tijd moe, maar ze ziet er goed uit.
    Groetjes van ons allemaal!
  4. Eszie Taihuttu:
    10 december 2008
    goed om te horen dat het goed met oma...

Grtzz Eszie