Hoi, ik ben Joe

10 december 2008 - Yogyakarta, Indonesië

Dag 4

Het is nu 19:43 en in Nederland ongeveer 13:43 ofzo. Joia en ik zitten nu in de busniness center en proberen nu inspiratie te vinden voor de blog die we gaan schrijven.

Vandaag zijn P.A, tante Jetty, Sheree en Jeri vetrokken naar Jakarta. Ze hadden ons gesmst + gebelt toen ze daar waren. Sheree mistte mij zo erg, dat ze mij ook even moest spreken.

Nadat de Meidoorns waren vertrokken naar de Aiport besloten wij om naar de mall te gaan. Het was best wel een grote mall, met 4 verdiepingen. We hebben allemaal niet zoveel dingetjes gekocht maar .. het is nog maar de 1e week. We gingen ook nog wat eten in de mall, en ik heb garnalen gegeten voor de 1e keer sinds ik hier ben. Want ik dacht ik ga er dan last van krijgen, maar nee ik heb er geen last van gekregen en ze waren HEERLIJK!

Toen we in het hotel waren, terug van de mall, besloten oma, mama en ik dat we ons gingen masseren. MYGOSH, it was terrible. De eerste keer dat ik me liet masseren was met tante Ans, en het leek alsof die mevrouw mij reamineerde op mijn rug! Maar deze keer .. het was nog erger. I think I've got blauwe plekken op mijn kuiten. En ik bijten op mijn duim, zodat ze me niet hoorde schreeuwen anders. Maarja, mijn rug deed ze wel goed. Ik heb daarna heel lekker geslapen. Toen ik wakker werd, werd ik gebeld door Joia en die vroeg of ik naar beneden wilde komen. Want hij had zijn huiswerk al af. Joia: '' Ik heb mijn huiswerk heel goed gemaakt! ''

Ik heb een hele leuke tijd hier en Joia ook. Het bevalt ons goed. Iedereen is al geprikt door muggen enz. maar ik ben de enige die nog niet is geprikt. Haha, ik heb gelijk nu op de houten bureau het afgeklopt. Ik heb ook al met tante Ans een pedicure gehad, het viel tegen, want ik had ietsjes meer uitgebreider verwacht maar ze hebben het goed gedaan.

Het is nu 19.53 en oma, mama, oom Frank en tante Ans wachten op Joia en mij totdat we komen. En dan gaan we eten. Nou dit was het dan effetjes. Misschien zitten er spellings fouten in, alleen ik ben lui swa. Geen zin om nu ff te checken.

Much love ( alleen aan de mensen die we goed kennen )

Joia & Joelle

1. Joro:
    12 december 2008
    AIGHTZZZZZZZZZ!! Dit noem ik nou eens een BLOG whuhahaha!!! Goed zo Joe!